Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op parfum.startpagina.nl

Fendi Palazzo

Anneke
04 Mei, 2010 21:13

Hallo,weet iemand misschien waar je Fendi Palazzo eau de parfum kunt kopen,volgens de meeste winkels is die die meer in de handel,misschien heeft iemand een tip.

Groetjes,Anneke van Donselaar.

Bewerkt 19 Jan, 2012 20:55
Jenny
05 Mei, 2010 18:35

Hallo,

Ik heb contact gehad met leverancier, en binnen niet al de lange tijd kan ik hem aan u leveren.

Wilt u op de hoogte gehouden worden, reageer dan op dit bericht, of mail naar info@parfumfabriek.nl

Wij kunnen 15.000 producten wereldwijd bestellen, op www.parfumfabriek.nl staat een deel van ons assortiment.

Kunt u niet vinden wat u zoekt, zoals deze Fendi Palazzo, kunt u mailen naar offerte@parfumfabriek.nl

Graag horen wij van u of u op de hoogste gehouden wilt worden, wanneer deze parfum leverbaar is.

Mvg, Jenny / Parfumfabriek.nl

Anneke
05 Mei, 2010 23:08

Hallo.

Wat zou ik dat super vinden als jullie deze geur zouden krijgen,want in Nederland is die niet meer in de handel,het liefste 50 of 100 ml.eau de parfum,ik lees het wel,of anders mail ik wel,met vriendelijke groetjes,Anneke van Donselaar.

Jenny
19 Mei, 2010 17:13

Goed nieuws!

Vanaf heden is Fendi Palazzo weer bestelbaar.

Momenteel hebben we 50 ml voor een prijs van €89,95

Mocht u interesse hebben, mail gerust naar info@parfumfabriek.nl voor verdere afhandelingen.

Mvg Parfumfabriek.nl

Anneke
27 Mei, 2010 20:28

Hallo,Heb de fles al in huis,geweldige service van jullie,ben er reuze blij mee dat jullie deze geur konden bestellen,mijn volgende aankoop zal ik zeker bij U bestellen,nogmaals mijn hartelijke dank,veel geurende groetjes,Anneke.(tu)

j freriks
04 Jul, 2010 16:18

hallo, Palazzo is inderdaad uit de handel.

Ik heb nog twee nieuwe 50 mls edp,plasticseal zit er nog omheen.

50 euro pst.

Ik hoor het graag als je interesse hebt,

groet, J Freriks

B.S
20 Jul, 2010 16:25

Beste J. Freriks,

Ik zag uw reactie betreffende Fendi Palazzo. Mocht het zo zijn dat u deze nog in de verkoop hebt, dan heb ik hier werl interesse in.

m.v.g.

B.S

giorgetti
25 Sep, 2010 15:00

wellicht zullen de palazzo's al de deur uit zijn,maar deze belgische palazzo-fan had ook wel interesse in de pakketjes van j.freriks,indien de bezorging mogelijk zou zijn

Willemijn
27 Sep, 2010 12:25

Wellicht een tip voor de volgende keer; bij ParfumSupply.nl hebben ze hem nog wel, ik heb hem 2 weken geleden binnen gekregen en was helemaal goed. Ik ben weer happy :-)

thessa
08 Okt, 2010 19:43

te koop bij Goccia Parfumerie en cosmetica van woustraat 10 Amsterdam